Tietoa ja tukea koronapandemian aikana Hyvä kysymys -verkkopalvelussamme

18.3.2020

Hyvä kysymys -verkkopalvelusta www.hyvakysymys.fi löydät nyt Väestöliiton asiantuntijoiden tuottamaa monipuolista tietoa ja palveluita liittyen koronaepidemiaan (COVID-19). Jatkuvasti päivittyvässä listauksessa https://www.hyvakysymys.fi/korona Väestöliiton asiantuntijoiden tuottamat artikkelit ja palvelut kuten chatit ovat helposti ja maksutta kaikkien saatavilla.

Hyvä kysymys tuo suomalaisten järjestöjen tuottamat palvelut ja vertaistuen kaikkien ulottuville. Tavoitteena on, että jokainen voi saada tietoa ja tukea mahdollisimman varhain, maksutta ja helposti, kun jokin omassa tai läheisen elämässä askarruttaa. Hyvä kysymys tarjoaa asiantuntevaa neuvontaa, vertaistukea ja luotettavaa tietoa. Palvelun tuottaa ja toteuttaa Väestöliitto yhteistyössä kumppanijärjestöjen kanssa. Sisällöt ja palvelut sivustolle tuottavat järjestöjen koulutetut asiantuntijat ja vapaaehtoiset.

Väestöliiton blogissa www.vaestoliitonblogi.com on useita koronavirusta käsitteleviä blogitekstejä, jotka avaavat erilaisia näkökulmia mm. vanhemmuuteen, työelämään ja selviytymiseen koronahuolten koetellessa.

Tietoa ja tukea koronapandemian aikana Hyvä kysymys -verkkopalvelussamme