Äidin kielletyt tunteet

Äitiys on haasteellista, se voi olla vaikeaa, väsyttävää ja raivostuttavaa. Äiti selviää vaikeista ajoista läheisten ja ammattilaisten tuella. Tärkeää on usko itseensä omiin vahvuuksiin. Rakkaus lapseen ja perheeseen auttaa jaksamaan vaikeidenkin hetkien yli. Kirja on tarkoitettu niin isille, äideille kuin lapsiperhetyötä tekeville ammattilaisille.

Äidin kielletyt tunteet -kirja kertoo suomalaisten äitien tunteista. Kirja on syntynyt tarpeesta kuulla ja ymmärtää äitien kokemia kielteisiä tunteita. Kielteiset tunteet ovat myös osa ihmisyyttä onnellisuuden tunteiden tavoin. Tämä kirja voimaannuttaa, opastaa ja antaa tukea äitiydelle.

Kirja käsittelee muun muassa äitiyden myyttejä, väsymystä, kumppania ja selviytymistä. Teoksen aineisto pohjautuu Väestöliiton asiantuntijoiden keräämän tiedon pohjalta. Kirjan ovat toimittaneet ja kirjoittaneet laaja joukko alansa ammattilaisia ja asiantuntijoita.

Tutustu myös Isyyden kielletyt tunteet ja Ammattikasvattajan kielletyt tunteet -julkaisuihin.

Äidin kielletyt tunteet, 110 s. 2008. ISBN 978-951-9450-93-3