Palvelut nuorille

Iso joukkoa nuoria makaa ulkona maassa, auronkolasit päässä ja ottavat selfietä.

Seksuaalineuvontachat

Seksuaalineuvontachatissa 13-28-vuotiaat voivat keskustella asiantuntijoidemme kanssa seksuaalisuuteen ja seksuaaliseen hyvinvointiin liittyvistä asioista. Kaikki keskustelut ovat anonyymeja, ja niissä voi keskustella kaikkein arkaluontoisimmistakin asioista.

Lue seksuaalineuvontachatin tietojenkäsittelystä.

Chat on avoinna

• maanantaisin klo 12─18
  • tiistaisin klo 14─18
  • keskiviikkoisin klo 14─18 ja
  • torstaisin klo 14─18.

Seksuaalineuvojan ajanvarauschatit

Hyvä kysymys -palvelun ajanvarauschatissa on säännöllisesti varattavissa ilmaisia keskusteluaikoja seksuaaliterapeutille ja seksuaalineuvojalle. Ajat on tarkoitettu alle 29-vuotiaille nuorille aikuisille, pareille ja nuorille. Chatissa voit keskustella koulutetun seksuaaliterapeutin tai -neuvojan kanssa sinua askarruttavista seksuaalisuuteen liittyvistä kysymyksistä.

Q&A Seksuaalisuudesta nuorille

Q&A Seksuaalisuudesta nuorille -palstalla vastaamme nuorten lähettämiin viesteihin seksuaalisen hyvinvoinnin teemoista. Vastaamme viesteihin joko julkisesti tai yksityisesti yleensä viikon sisään viestin saapumisesta.

Et ole yksin -hankkeen palvelut

Et ole yksin -palvelun chatissa ja puhelinpalvelussa autamme urheiluharrastuksissa epäasiallista kohtelua tai häirintää kohdanneita nuoria.

Poikien Puhelimen palvelut

Poikien Puhelin palvelee kaikkia alle 20-vuotiaita poikia ja nuoria miehiä. Voit päivittäin keskustella palvelun puhelimessa tai chatissa miespuolisen asiantuntijamme kanssa.

Artikkelit, videot, nettiluennot ja testit Hyvä kysymys -palvelussa

Väestöliiton Hyvä kysymys -palvelussa on runsaasti nuorille suunnattuja artikkeleita, videoita, nettiluentoja ja nettitestejä, jotka liittyvät murrosikään, seksiin, seksuaalisuuteen, tunteisiin, ihmissuhteisiin ja rajojen tunnistamiseen.