Palvelut nuorille

Iso joukkoa nuoria makaa ulkona maassa, auronkolasit päässä ja ottavat selfietä.

Seksuaalineuvontachat

Seksuaalineuvontachatissa alle 20-vuotiaat nuoret voivat keskustella asiantuntijoidemme kanssa seksuaalisuuteen ja seksuaaliseen hyvinvointiin liittyvistä asioista. Kaikki keskustelut ovat anonyymeja, ja niissä voi keskustella kaikkein arkaluontoisimmistakin asioista.

Chat on avoinna

• maanantaisin klo 14─16
  • keskiviikkoisin klo 15─17
  • torstaisin klo 13─15 ja
  • perjantaisin klo 12─14.

Seksuaaliterapeutin ja -neuvojan ajanvarauschatit

Hyvä kysymys -palvelun ajanvarauschatissa on säännöllisesti varattavissa ilmaisia keskusteluaikoja seksuaaliterapeutille ja seksuaalineuvojalle. Ajat on tarkoitettu alle 35-vuotiaille nuorille aikuisille ja pareille. Chatissa voit keskustella koulutetun seksuaaliterapeutin tai -neuvojan kanssa sinua askarruttavista seksuaalisuuteen liittyvistä kysymyksistä.

Gynekologin päivystyschat nuorille

Gynekologin chatissa nuorille voit kysyä ja keskustella Väestöliiton asiantuntijalääkärin kanssa kanssa seksuaaliterveyteen liittyvistä asioista, kuten raskauden ehkäisystä, seksitaudeista, murrosiän kehityksestä tai sukuelimiin liittyvistä kysymyksistä.

Ryhmächatit

Järjestämme myös ajoittain ryhmächatteja ajankohtaisista teemoista. Ryhmächateissa nuoret voivat antaa toisilleen vertaistukea ammattilaistemme moderoimalla verkkoalustalla.

Q&A Seksuaalisuudesta nuorille

Q&A Seksuaalisuudesta nuorille -palstalla vastaamme nuorten lähettämiin viesteihin seksuaalisen hyvinvoinnin teemoista. Vastaamme viesteihin joko julkisesti tai yksityisesti yleensä viikon sisään viestin saapumisesta.

Et ole yksin -hankkeen palvelut

Et ole yksin -palvelun chatissa ja puhelinpalvelussa autamme urheiluharrastuksissa epäasiallista kohtelua tai häirintää kohdanneita nuoria.

Poikien Puhelimen palvelut

Poikien Puhelin palvelee kaikkia alle 20-vuotiaita poikia ja nuoria miehiä. Voit päivittäin keskustella palvelun puhelimessa tai chatissa miespuolisen asiantuntijamme kanssa.

Artikkelit, videot, nettiluennot ja testit Hyvä kysymys -palvelussa

Väestöliiton Hyvä kysymys -palvelussa on runsaasti nuorille suunnattuja artikkeleita, videoita, nettiluentoja ja nettitestejä, jotka liittyvät murrosikään, seksiin, seksuaalisuuteen, tunteisiin, ihmissuhteisiin ja omien rajojen vetämiseen.