Rovaniemen perheneuvolan parisuhdekursseilla tilaa

6.9.2017

Rovaniemen perheneuvolassa on alkamassa tänä syksynä kaksi lapsiperheiden vanhemmille tarkoitettua parisuhdekurssia. Molemmat kurssit ovat osallistujilleen maksuttomia.

Tahdolla ja taidolla -parisuhdekurssi järjestetään yhden viikonlopun aikana. Väestöliiton kehittämä ohjelma sopii pareille, joilla ei ole akuuttia kriisiä parisuhteessaan, mutta jotka kaipaavat suhteensa päivittämistä ja haluavat panostaa parisuhteensa vuorovaikutukseen ja hoitoon. Kurssi järjestetään perhepalvelukeskuksessa (Korkalonkatu 4) 27.-29.10.2017. Mukaan mahtuu kymmenen paria.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot työntekijöiltä: Anneli puh. 040 525 8709 (anneli.juotasniemi@rovaniemi.fi) tai Anne puh. 040 187 9739 (anne.seppanen@rovaniemi.fi).

Tunnekeskeinen parisuhdekurssi  järjestetään 2.11.2017 lähtien joka toinen viikko torstai-iltaisin (yhteensä seitsemän kertaa) perheneuvolan tiloissa (Korkalonkatu 4). Tunnekeskeinen parisuhdekurssi on kanadalaisen Sue Johnsonin tunnekeskeiseen pariterapiaan perustuva parisuhdekurssi, jossa tutkitaan parisuhteen vuorovaikutusta sekä vuorovaikutustilanteiden taustalla vaikuttavia tunteita. Kurssi soveltuu pareille, jotka haluavat lisätä ymmärrystään omasta parisuhteestaan sekä parantaa keskinäistä yhteyttä ja läheisyyttä. Ryhmään mahtuu kuusi paria.

Tiedustelut ja ilmoittautumiset Perheneuvolan erityissosiaalityöntekijät Suvi Hietanen p. 040-8229488 ja Tarja Rönkkö p. 050-5628519.

Lue lisää perheneuvolan sivuilta.