Suukkoja ja säröjä -blogi selkokielellä

Täällä julkaisemme vuoden 2022 aikana blogia.
Kolme isovanhempaa jakavat ajatuksiaan.
Vuoden aikana ilmestyy yhteensä 12 blogikirjoitusta.
Tekstit julkaistaan täällä aina kerran kuussa.
1 tammikuu: lue täältä blogiteksti selkokielellä.
2 helmikuu: lue täältä blogiteksti selkokielellä.
3 maaliskuu: lue täältä blogiteksti selkokielellä.
4 huhtikuu: lue täältä blogiteksti selkokielellä.
5 toukokuu: lue täältä blogiteksti selkokielellä.
6 kesäkuu: lue täältä blogiteksti selkokielellä.