Koulutuspäivät kotoutumisen parissa työskenteleville

Koulutukset kevät 2024

Otetaan puheeksi tasa-arvo ja seksuaalioikeudet

Väestöliiton Tietoa tasa-arvosta ja seksuaalioikeuksista kotoutujille ja kotoutumisen ammattilaisille – hankkeen ”Otetaan puheeksi tasa-arvo ja seksuaalioikeudet” koulutuspäivät järjestetään maaliskuussa 2024. Koulutusten kohderyhmänä ovat kotoutujia työssään kohtaavat, erityisesti sosiaali- ja terveysalojen sekä ohjauksen ammattilaiset. Koulutukset järjestetään etänä Teamsin kautta.

Kevään 2024 koulutukset:

6.3.2024 klo 9.00 – 13.00. Otetaan puheeksi tasa-arvo ja seksuaalioikeudet kotoutumisessa

Kouluttajina: Emmi Rantanen, THL / Mina Zandkarimi, Väestöliitto

13.3.2024 klo 9.00 – 13.00 Otetaan puheeksi lähi- ja perhesuhteet & kunniaan liittyvä väkivalta

Kouluttajina: Aino ja Hannaneh, Safe Varsinais- Suomi / Mina Zandkarimi, Väestöliitto

20.3.2024 klo 9.00 – 13.00 Otetaan puheeksi seksuaali- ja lisääntymisterveys sekä silpominen

Kouluttajana: Mimmi Koukkula, THL

Voit ilmoittautua mukaan koulutuksiin tästä.

TASE Tietoa tasa-arvosta ja seksuaalioikeuksista kotoutujille ja kotoutumisen ammattilaisille – hanke tukee kokonaisvaltaista kotoutumista. Hankkeen tavoitteena on lisätä kotoutumisen parissa työskentelevien ammattilaisten sekä kotoutumisprosessissa olevien kolmansien maiden kansalaisten tietoutta tasa-arvosta sekä seksuaalioikeuksista.

Lisätietoa hankkeesta tästä.

Hanketta toteutetaan EU:n Turvapaikka-, maahanmuutto- ja kotouttamisrahaston tukemana.

Euroopan unionin osarahoittama