Jokainen on rakkauden arvoinen -keräys

Pieni lapsi äidin sylissä.

LAHJOITA JA AUTA

Sinun apuasi tarvitaan, jotta voimme auttaa lapsia, nuoria ja perheitä voimaan hyvin. Lahjoituksellasi tuetaan Väestöliiton maksutonta neuvontaa ja tukea nuorille, lapsiperheille ja isovanhemmille. Yhdessä voimme huolehtia siitä, ettei kenenkään tarvitse jäädä huolineen yksin. Sinun apusi on tärkeä!

LAHJOITA NYT

• Lahjoita 10 €, lähetä tekstiviesti 10RAKASTAN numeroon 16588
  • Lahjoita 20 €, lähetä tekstiviesti 20RAKASTAN numeroon 16588
  • Tee kertalahjoitus verkossa>>

ALOITA OMA KERÄYS

Aloita oma keräys ja haasta ystäväsi ja verkostosi mukaan lahjoittamaan. Tartu haasteeseen ja laita rakkauden sanoma kiertämään! Aloita oma keräys täällä >>

TEE YRITYSLAHJOITUS

Jokainen lahjoitus on tärkeä

Jokainen on rakkauden arvoinen, eikä kenenkään pidä jäädä huolineen yksin. Väestöliitto tarjoaa maksutonta tukea ja neuvontaa nuorille, lapsiperheille ja isovanhemmille. Väestöliiton asiantuntijat auttavat ja tukevat mm. ihmissuhteisiin, vanhemmuuteen ja isovanhemmuuteen, lasten kasvatukseen, nuoruuteen ja murrosikään, seksuaalisuuteen ja arjessa jaksamiseen liittyvissä huolissa ja haasteissa.

Sinun apusi on todella tärkeä. Yhdessä voimme auttaa yhä useampia ja ennaltaehkäistä ongelmien syveneminen ajoissa. Liitytään yhteen! Tue tärkeätä työtämme lahjoittamalla!