Jokainen on rakkauden arvoinen -kampanja käynnistyy

Väestöliiton Jokainen on rakkauden arvoinen -varainhankintakampanja käynnistyy Ystävänpäivänä.

Jokainen on rakkauden arvoinen -kampanjakuvassa vaaleanpunainen pohja, jossa sydän. Sydämen sisällä lapsi halaa aikuista.Jokainen on rakkauden arvoinen -kampanjallamme haluamme nostaa esille hyvien ihmissuhteiden ja yhdenvertaisuuden merkitystä. Jokaisella tulisi olla elämää rikastuttavia ihmissuhteita ja jokainen on arvokas juuri sellaisena kuin on.

Tänä vuonna kampanjalla kerätään varoja lasten, nuorten ja perheiden auttamiseen.

”Elämä ei aina ole helppoa ja ihmissuhteet voivat olla monimutkaisia. Kenenkään ei pidä jäädä huolineen yksin. Tarvitsemme toisiamme.” todetaan kampanjaa varten tehdyllä videolla (ks. video täällä: Jokainen on rakkauden arvoinen – YouTube)

Yksityisten lahjoittajien ja yritysten tukea tarvitaan, jotta voimme auttaa yhä useampia lapsia, nuoria ja perheitä ja huolehtia yhdessä siitä, että kenenkään ei tarvitse jäädä huolineen yksin.

Väestöliiton maksuton neuvonta auttaa elämän eri vaiheissa

Väestöliitto tarjoaa maksutonta neuvontaa ja tukea nuorille, perheille ja isovanhemmille. Kokeneet asiantuntijamme auttavat ja tukevat mm. ihmissuhteisiin, vanhemmuuteen ja isovanhemmuuteen, lasten kasvatukseen, nuoruuteen ja murrosikään, seksuaalisuuteen ja arjessa jaksamiseen liittyvissä huolissa ja haasteissa.

Lahjoittajien tuella voimme auttaa yhä useampia nuoria, perheitä ja isovanhempia mahdollisimman matalalla kynnyksellä ja varhaisessa vaiheessa. Yhdessä voimme ennaltaehkäistä ongelmien syvenemistä ajoissa.

Palveluissamme jokainen kohdataan arvostavasti kunkin ainutlaatuisuutta, yhdenvertaisuutta ja moninaisuutta kunnioittaen. Jokainen on arvokas juuri sellaisena kuin on. Jokainen on rakkauden arvoinen.

Liitytään yhteen! Valitse oma tapasi auttaa:

• Lahjoita 10 €, lähetä tekstiviesti 10RAKASTAN numeroon 16588
  • Lahjoita 20 €, lähetä tekstiviesti 20RAKASTAN numeroon 16588
  • Tee verkkolahjoitus osoitteessa https://www.vaestoliitto.fi/lahjoita
  • Aloita oma keräys ja haasta ystäväsi ja yhteistyökumppanisi lahjoittamaan. Aloita oma keräys osoitteessa https://oma.vaestoliitto.fi
  • Tee yrityslahjoitus tai tule Väestöliiton yhteistyökumppaniksi.

Väestöliiton tehtävänä on vahvistaa hyvinvointia, hyviä ihmissuhteita ja ihmisoikeuksia. Unelmamme on maailma, jossa ihmiset voivat hyvin, löytävät yhteyden toisiinsa ja jossa jokaisella on elämää rikastuttavia ihmissuhteita.

Lisätietoja:

Varainhankinnan asiantuntija Mervi Saikkonen, mervi.saikkonen@vaestoliitto.fi tai 040 624 1104.

Kampanjasivu: Jokainen on rakkauden arvoinen -keräys – Väestöliitto.fi (vaestoliitto.fi)

Oma keräys -sivut: Jokainen on rakkauden arvoinen | Väestöliitto (vaestoliitto.fi)