Medialle

Haastattelutilanne studiossa

Väestöliiton viestintä tekee näkyväksi järjestön asiantuntemusta, tutkimustuloksia, palveluja ja vaikuttamistyötä.

Autamme mielellämme sopivan haastateltavan löytämisessä, kun aiheenasi on perhe-elämä, parisuhteet, nuoret, seksuaalioikeudet tai väestönkehitys. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostitse osoitteesta viestinta@vaestoliitto.fi. Yhteystiedot-sivultamme voit myös itse etsiä sopivaa haastateltavaa aihealueittain. Liittymällä tiedotuslistallemme saat Väestöliiton ajankohtaiset mediatiedotteet ja kannanotot sekä kutsut tilaisuuksiimme kätevästi sähköpostiisi.

Väestöliitto tutkii, palvelee ja vaikuttaa. Läydät palvelumme sivuston valikosta Apua ja tukea. Teemme työtä edistääksemme perheiden ja nuorten hyvinvointia, seksuaalioikeuksien toteutumista sekä kestävää väestönkehitystä. Tavoitteemme on vahvistaa ihmisten hyvinvointia ja yhteyttä toisiinsa. Tutustu toimintaamme lähemmin järjestö-sivuilla.

Toimimme aktiivisesti sosiaalisen median kanavilla. Tutustu Väestöliiton someen Twitterissä, Facebookissa, Instagramissa ja LinkedInissä. Tilaa myös YouTube-kanavamme

Seuraa myös uutishuonettamme ePressissä.

Mediatiedotteet