Haemme nuorten asiantuntijaa Poikien Puhelimeen

9.3.2018

Oletko ennakkoluuloton, innovatiivinen ja huumorintajuinen sekä kiinnostunut tekemään tärkeää työtä? Haluamme sinut moniammatilliseen tiimiimme.

Väestöliiton Pojat ja nuoret miehet -tiimi tekee työtä kohderyhmänsä elämänhallinnan ja aikuiseksi kasvamisen tukemiseksi ja ihmissuhdetaitojen kehittämiseksi.

Tuemme ja autamme valtakunnallisesti poikia ja nuoria miehiä etenkin seksuaalisuuden ja tunnetaitojen hallinnassa. Pääasiallisina toimintoina ovat Poikien Puhelin, jossa kohdataan ja autetaan poikia välittömästi heille sopivalla tavalla sekä Poikien Puhelin chat ja YouTube-videot. Poikien Puhelimessa vastaa aikuinen, ammatillisesti poikien maailmaan perehtynyt mies.

Toiminnan päärahoittajana on STEA

Haemme Väestöliiton Pojat ja nuoret miehet -tiimiin

NUORTEN ASIANTUNTIJAA

Haemme toimintoon määräaikaista työntekijää. Nuorten asiantuntija toimii Poikien Puhelimen tiimin jäsenenä ja muissa toiminnon työtehtävissä. Työt painottuvat aluksi Poikien Puhelimeen ja chat-vastaamiseen. Työt alkavat mahdollisimman pian ja kestävät 31.8.2018 asti. Haastattelut pidetään 21.3.–22.3.2018.

Edellytämme hakijoilta soveltuvaa ammatillista koulutusta tai korkeakoulutusta. Huomioimme myös opintojen loppuvaiheessa olevat opiskelijat. Kokemus puhelinauttamistyöstä sekä työstä lasten ja nuorten parissa katsotaan eduksi. Sosiaalisen median hallinta sekä hyvä englannin ja ruotsin kielen taito ovat plussaa. Ei haittaa, vaikka näitä kaikkia taitoja ei olisikaan. Koulutamme sinut työhön.

Hakemukset lähetetään perjantaihin 16.3. kello 16:00 mennessä osoitteeseen rekrytointi@vaestoliitto.fi. otsikolla ”Asiantuntija Poikien Puhelimeen”.

Lisätietoja työtehtävistä antaa Poikien Puhelimen esimies Miguel Reyes 040 163 1957, miguel.reyes@vaestoliitto.fi

Haemme nuorten asiantuntijaa Poikien Puhelimeen