Etsimme viestinnän harjoittelijaa

3.12.2019

Oletko reipas, verkkoviestinnästä innostunut opiskelija, joka haluat olla mukana uusien verkkosivujen tekemisessä?

Haemme viestinnän harjoittelijaa Väestöliittoon

Väestöliitto on valtakunnallinen hyvinvointialan järjestö ja ihmisoikeustoimija. Tehtävänämme on vahvistaa ihmisten hyvinvointia ja yhteyttä toisiinsa. Edistämme lasten, nuorten ja perheiden hyvinvointia, vanhemmuutta ja parisuhteita, seksuaaliterveyttä sekä ihmisten moninaisuuden arvostamista.

Toimimme perheiden ja koko väestön seksuaaliterveyden ja –oikeuksien puolesta sekä Suomessa että kansainvälisesti. Olemme yhteiskunnallinen vaikuttaja, luotettava tutkija sekä palveluiden tuottaja. Jalkautamme toimintaamme ja teemme sitä tunnetuksi tiedottamalla, kouluttamalla ja julkaisemalla toimialaamme liittyviä materiaaleja erityisesti verkkoympäristössä.

Etsimme Väestöliiton viestintätiimiin korkeakouluharjoittelijaa 3 kuukauden ajalle keväällä 2020. Harjoittelun edellytyksenä on yliopiston/korkeakoulun harjoittelutuki, mutta Väestöliitto maksaa erillisen korvauksen yhdeltä kuukaudelta.

Harjoittelijan keskeisin tehtävä on: osallistuminen Väestöliiton uusien verkkosivujen rakentamiseen ja toimittamiseen. Muita tehtäviä ovat: somekanavien ja intrasivujen päivittäminen, sisäisen uutiskirjeen toimittaminen, visuaalinen viestintä (kuvat ja videot), markkinointiviestinnän toimenpiteitä ja muut viestinnän tehtävät.

Työtehtävät edellyttävät suomen kielen hallintaa, keskeisten ohjelmistojen ja digiympäristön työkalujen ja toiminnan hyvää osaamista. Muu kielitaito ja graafinen osaaminen ovat eduksi. Harjoittelijalta toivomme tarkkuutta, reippautta, oma-aloitteisuutta, tiimityökykyä ja hyviä sosiaalisia taitoja. Harjoittelijan tehtäviin sopivia koulutusaloja ovat esimerkiksi valtio- ja yhteiskuntatieteellinen ja kauppatieteellinen.

Viimeinen hakupäivä: 9.12.019

Ilmoituksen lisätiedot: Hakemukset ansioluetteloineen pyydetään lähettämään osoitteeseen jaana.syrjala(at)vaestoliitto.fi 9.12.2019 mennessä. Lisätietoja harjoittelusta saa sähköpostitse samalta henkilöltä.

Etsimme viestinnän harjoittelijaa