Haemme suunnittelijaa NGO-Digi-hankkeeseen

12.2.2018

Väestöliitto hakee
suunnittelijaa sähköisen NGO-Digi palvelualustan markkinointi-, viestintä- ja koulutustehtäviin

Väestöliitto on valtakunnallinen hyvinvointialan järjestö ja ihmisoikeustoimija. Lasten, nuorten ja perheiden hyvinvoinnin lisääminen, vanhemmuuden ja parisuhteiden tuki sekä yhteiskunnan moninaisuuden arvostaminen ovat tärkeä osa työtämme. Toimimme seksuaaliterveyden ja –oikeuksien puolesta sekä Suomessa että kansainvälisesti. Olemme yhteiskunnallinen vaikuttaja, luotettava tutkija sekä palveluiden tuottaja. Väestöliitossa noudatetaan työn ja perheen yhteensovittamisen periaatteita.

NGO-Digi palvelualusta tarjoaa kansalaisille helposti löydettävää hyvinvointi-, ihmissuhde- ja tutkimustietoa sekä palveluita. Palvelualusta tarjoaa uuden mahdollisuuden hyödyntää järjestösektorin palveluita valtakunnallisesti, yhdenvertaisesti ja esteettömästi.

Väestöliiton NGO-digi hankkeen suunnittelijan työtehtäviin kuuluvat viestintä-, markkinointi- ja koulutustehtävät sekä sähköisen palvelualustan käyttöönoton tukitehtävät.

NGO-digi hankkeen suunnittelija vastaa hankkeen viestintä- ja markkinointitoimenpiteistä yhteistyössä Väestöliiton viestinnän kanssa. Suunnittelija tukee tulevia kumppanijärjestöjä Hyvä kysymys-palvelualustan käyttöönotossa ja toimii yhteistyökumppaneiden mentorina. Suunnittelija suunnittelee ja toteuttaa hankkeen koulutussisällöt yhdessä projektipäällikön kanssa ja toimii kouluttajana. Suunnittelija osallistuu aktiivisesti hankeen seurantaan ja osaa hyödyntää työssään sähköisiä raportointityökaluja, kuten Google Analyticsiä. Tulevalla palvelualustalla suunnittelija tulee tekemään sisällönsyöttöä, testausta ja asiakasohjausta.

Suunnittelijalta odotetaan hyvää viestintä-ja markkinointiosaamista digitaalisessa markkinoinnissa sekä monipuolista osaamista digiympäristössä toimimisesta ja siihen liittyvien työkalujen käytöstä. Edellytämme myös selkeää kirjallista ja suullista esitystä sekä kokemusta kouluttamisesta. Tiimityöskentely- ja verkostoitumistaidot ovat keskeisiä osaamisalueita työnkuvassa.

Valittavan henkilön eduiksi lasketaan oma-aloitteisuus, aktiivisuus ja sitoutunut asenne työtehtävien hoitamiseen. Hakijalta odotetaan ammattikorkeakoulu- tai yliopistotutkintoa soveltuvalta alueelta.

Työ on kokopäiväinen, alkaa mahdollisimman pian ja kestää vuoden 2020 loppuun asti.

Hakemus palkkatoiveineen sekä CV lähetetään sähköpostitse osoitteeseen rekrytointi@vaestoliitto.fi. Hakuaika päättyy 2.3.2018.

Lisätietoja antaa projektipäällikkö Juulia Ukkonen-Walmeroth, puh. 040-1801123 klo 9-16 12.2.-16.2. juulia.ukkonen-wallmeroth@vaestoliitto.fi

Haemme suunnittelijaa NGO-Digi-hankkeeseen