Haemme psykologia/ psykoterapeuttia

13.3.2018

Väestöliitto ry. hakee asiantuntijaa

Väestöliitto on valtakunnallinen hyvinvointialan järjestö ja ihmisoikeustoimija. Lasten, nuorten ja perheiden hyvinvoinnin lisääminen, vanhemmuuden ja parisuhteiden tuki sekä yhteiskunnan moninaisuuden arvostaminen ovat tärkeä osa työtämme. Toimimme seksuaaliterveyden ja -oikeuksien puolesta sekä Suomessa että kansainvälisesti. Olemme yhteiskunnallinen vaikuttaja, luotettava tutkija sekä palveluiden tuottaja. Väestöliitossa noudatetaan työn ja perheen yhteensovittamisen periaatteita.

Nuoret ja parit -toiminnot hakevat nyt

psykologia ja/tai psykoterapeuttia

80% työajalle tekemään psykoterapeuttista neuvontaa yksilöille ja pareille netissä ja puhelimessa. Tehtäviisi kuuluu nettipalveluiden toteutus ja nettisivuston toimittaminen. Sinulla on hyvä suomi/englanti/suomi-kielitaito ja teet sujuvasti tieteen popularisointia. Hallitset nettiviestinnän. Tärkeä osa työtäsi on tieteellisten sisältöjen tuottaminen kirjoituksissa ja nettiluennoilla. Kohderyhmämme ennaltaehkäisevässä työssä ovat parit, sinkut, erosta toipuvat, uusperheet ja sateenkaariparit ja -perheet.

Odotamme:

• Psykologian maisterin tutkintoa ja/tai psykoterapeutin koulutusta.
  • Kokemusta yksilö- ja pariterapiasta tai -neuvonnasta
  • Toimituksellisia ja sisällöllisiä taitoja nettisivuston kehittämisessä
  • Hyvää kirjoitustaitoa ja kokemusta tekstien julkaisemisesta
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja ja sosiaalisuutta
  • Kiinnostusta parisuhdetyöhön ja sinkkujen hyvinvointiin moniarvoisessa ympäristössä.

Työtehtävä alkaa 15.4. tai myöhemmin sovittavana ajankohtana. Työsuhde kestää vuoden 2018 loppuun.

Hakemus ansioluetteloineen, tekstinäytteineen ja palkkatoivomuksineen lähetetään sähköpostitse osoitteeseen rekrytointi@vaestoliitto.fi. Hakuaika päättyy tiistaina 27.3.2018. Haastattelut järjestetään torstaina 29.3. ja torstaina 5.4.2018.

Lisätietoja antaa Väestöliiton Parisuhdetiimin esimies Heli Vaaranen 09 2280 5266, heli.vaaranen@vaestoliitto.fi

Haemme psykologia/ psykoterapeuttia