Voita leffaliput! 15‒24-vuotias nuori: Osallistu kyselyyn ja leffalippujen arvontaan

28.5.2019

Olisiko sinulla hetki aikaa vastata kyselyyn? Kaikkien vastanneiden ja yhteystietonsa jättäneiden kesken arvotaan kaksi leffalippua!

Maaliskuussa järjestettiin Väestöliiton kyselytutkimus, jossa selvitettiin nuorten tietoisuutta seksuaalioikeuksista. Tutkimuksen tietoja hyödynnettiin Väestöliiton tiedotuskampanjan valmistelussa. Nyt, kampanjan jälkeen, tutkimus toistetaan. Ei haittaa, jos osallistuit ensimmäiseen tutkimukseen. Siitä on tutkimuksen kannalta jopa hyötyä. Osallistu ja voita leffaliput!

Tämän kyselytutkimuksen tavoitteina on selvittää nuorten tietoisuutta seksuaalioikeuksista ja tutkia Väestöliiton Uhanalaiset seksuaalioikeudet -kampanjan vaikuttavuutta. Tutkimuksen tuloksia hyödynnetään Väestöliiton tulevien kampanjoiden suunnittelussa. Kohderyhmänä ovat 15 - 24-vuotiaat suomalaiset nuoret. Tutkimus toteutetaan yhteistyössä Haaga-Helia ammattikorkeakoulun kanssa.

Tutkimusaineisto ja tulokset käsitellään luottamuksellisesti henkilötietolain edellyttämällä tavalla. Kyselyä jaetaan Väestöliiton verkostojen ja verkkosivujen kautta sekä Haaga-Helian opiskelijoille ja heidän verkostoilleen. Lopulliset tutkimustulokset käsitellään ja raportoidaan niin, että vastauksia ei voi yhdistää yksittäisiin vastaajiin.

Vastaa tutkimukseen tämän linkin kautta:

(Jos linkki ei toimi, kopioi se selaimen osoiteriville.)

Pyydämme sinua vastaamaan viimeistään ti 9.6.2019

Kiitos jo etukäteen osallistumisestasi!

Lisätiedot:

Sanna Kotiranta